Sjekkliste
Dette er lurt å ha på plass før innflytting.
Din sjekkliste før overtakelse:
- Opprett roller i leietakerportalen
Husk å tildele noen rollene som brannansvarlig, vara brannansvarlig, IT/teknisk ansvarlig og fakturaansvarlig. - Registrer alle de ansatte
Registrer alle de ansatte via leietakerportalen slik at de får tilgang til Pluss-appen vår. - Bestill adgangskort
Bestill adgangskort til alle ansatte via leietakerportalen, eller kontakt oss for hjelp dersom dere er flere enn 10 ansatte. - Sikkerhetsstillelse
Har du sjekket at alt er i orden med garanti/depositum for leiekontrakten? Kontakt din markedsansvarlig dersom du lurer på noe.
Andre ting som kan være greit å ha på plass:
Fiber / internett – Dette er leietakers egen leveranse.
Parkeringsavtaler – Har dere ansatte som trenger parkeringsavtaler?
Kantineavtale – Lunsj er viktig for produktiviteten!
Vaskebyrå – Husk at vaskebyrå trenger eget adgangskort!
Sykkelgarderobe – Vi har låsbare skap som kan reserveres i garderobene.
Kaffemaskin – Kanskje det aller viktigste?