Dette er lurt å ha på plass før innflytting.

Ingen treff.

Din sjekkliste før overtakelse:

  • Opprett roller i leietakerportalen
    Husk å tildele noen rollene som brannansvarlig, vara brannansvarlig, IT/teknisk ansvarlig og fakturaansvarlig.
  • Registrer alle de ansatte
    Registrer alle de ansatte via leietakerportalen slik at de får tilgang til Pluss-appen vår.
  • Bestill adgangskort
    Bestill adgangskort til alle ansatte via leietakerportalen, eller kontakt oss for hjelp dersom dere er flere enn 10 ansatte.
  • Sikkerhetsstillelse
    Har du sjekket at alt er i orden med garanti/depositum for leiekontrakten? Kontakt din markedsansvarlig dersom du lurer på noe.

 

Andre ting som kan være greit å ha på plass:

Fiber / internett – Dette er leietakers egen leveranse.

Parkeringsavtaler – Har dere ansatte som trenger parkeringsavtaler?

Kantineavtale – Lunsj er viktig for produktiviteten!

Vaskebyrå – Husk at vaskebyrå trenger eget adgangskort!

Sykkelgarderobe – Vi har låsbare skap som kan reserveres i garderobene.

Kaffemaskin – Kanskje det aller viktigste?

Meny